2010年1月1日 星期五

[娛樂新聞] 中巴〝鄺敏慧〞性感反擊 否認自殘(視頻)

否認跳樓跳車自殘 鄺敏慧性感反擊

2010年01月01日




o靚模鄺敏慧哭訴被崔建邦打傷,近日她被指喜歡自殘,曾以跳樓及跳車來威脅崔建邦公開戀情。昨晚除夕鄺敏慧以性感打扮亮相倒數活動,對自殘、跳樓及跳車報道逐一反駁,並笑說:「佢住 2樓咋噃。」


鄺敏慧有備而戰,昨晚穿着性感 tube dress亮相,刻意露臂又露腿。

崔建邦上周二涉嫌打傷 o靚模女友鄺敏慧,翌日鄺敏慧向傳媒展示二人親熱照,並大爆被崔建邦以鉸剪腳箝頸,及不止一次被他毆打。之後鄺敏慧一直躲在家中未見露面,直至昨晚除夕夜,鄺敏慧終於現身,以性感打扮出席尖沙嘴倒數活動。
問 有否留意近日新聞,她說:「好多謝公司悉心安排,我呢幾日睇唔到任何報道同消息。佢哋畀我留喺屋企平伏心情。」對於她自殘、跳樓及跳車報導,她說:「冇留 意,佢屋企住 2樓咋噃!跳車?睇戲咩?呢啲警匪片先有。」那麼可有自殘?鄺敏慧說:「我一路有行騷,一路有露肩露手,大家都睇到 o架。」有指她想公開戀情,她否認說:「新一年嚟咗,舊嘅嘢由佢過去,唔開心唔想再提、唔想諗,交咗畀警方處理。」

崔建邦和鄺敏慧爭拗後再見不是朋友,前者更潛水多日。 資料圖片

鄺敏慧自上月 22日自爆被崔建邦痛打後一直匿埋,至昨晚除夕才現身。 資料圖片

鄺敏慧被玩黑面

對於有人成立反委屈崔建邦群組,她 說:「你講我先知,冇特別留意。」問中巴會否覺得委屈?她說:「冇嘅,我家專注工作,唔想身邊人擔心自己就 OK啦。」有否因此事令工作量增多?她說:「同平時差唔多,冇多亦冇少。」她又稱不認為因此事令她工作增多或出名,「我只係正常人,做普通市民會做嘅 嘢。」有指她博宣傳,她則否認:「公司話俾我聽會有好多負面新聞,總之我只係平常人做嘅嘢,唔覺咁係博宣傳。」
開場後,司儀介紹中巴混血 o靚模鄺敏慧出場,全場立即起哄。當時張繼聰亦在台上,司儀陸浩明遂問張繼聰說:「你遲啲會接替某人主持《勁歌》,會唔會多謝中巴?」張繼聰抵死說:「我 住新界,搭九巴多啲。」之後大會安排鄺敏慧玩《正識第一》,要數「崔」字的筆劃,鄺敏慧即時不悅黑面。

有傳張繼聰(左)將會取代崔建邦做無綫《勁歌》總選主持。 資料圖片

謝安琪自認怕醜,但卻不停拿着寫真產品給傳媒欣賞。

謝安琪力撐邦邦

鄺敏慧昨晚出席倒數活動時,遇上一陣怪風兜頭吹。

此 外,謝安琪( Kay)前晚到銅鑼灣為其唱片推出的寫真影集舉行簽名會。有指張繼聰將會取代崔建邦擔任無綫《勁歌》總選主持, Kay即說:「我唔知呢件事,如果係就恭喜佢,呢次都係演出機會,我應該唔去,暫時都收唔到任何改變嘅決定,我會喺心中支持佢。」對於多得崔建邦的帶挈才 明益張繼聰, Kay就坦言與崔建邦是好朋友,她不諱言等事件平靜之後會致電慰問他,她說:「同佢老友,佢有型、風趣、得意同有天份。」
採訪、攝影:藍文浩、王連連、陳志嵐