2009年12月18日 星期五

[娛樂新聞] This X'mas 歡送艾粒

This X'mas 歡送艾粒
2009-12-18

不經不覺,少爺占跟Donald組成的I LOVE YOU BOYZ已在娛樂圈打滾了七年,無論在大氣電波、電視、電影、舞台劇,甚至廣告,一直都孖住上發放笑彈,但二人突然宣布,今年12月舉行的一連四場《普世 歡騰核能人》舞台劇是他們以艾粒名義出現的最後一次演出。09年有太多久未露面的舊名字蒲頭,這對帶給我們不少歡樂的活寶貝卻宣布要退下火線,不捨,但我 相信不久的將來,他們一定會再拍住上,不要讓我們等太久,OK?

六成無聊嘢

阿占說,12月的舞台劇之所以名為《普世歡騰核能 人》,是有見這七年的I LOVE YOU BOYZ生涯裡,大家都認定他的角色是核能人(即衰人),Donald則總是以好人姿態出現,不是覺得不公平,而是覺得這個現象很有趣。Donald說: 「開頭度呢個騷係想講友誼,但就咁講又好老土,我同阿占嘅關係有上下把位,我係好人,佢成日恰我,但其實我哋每個人同朋友都一樣有上下把位,我喺朋友圈都 可能係恰人嗰個,永遠都係一凹一凸,都幾好笑。」以往艾粒的舞台劇,多數都係無厘頭、笑餐飽的gag show,今年會否因為是最後一年,來個感性的ending?占說:「今次個騷有啲似fans大匯集,係艾粒嘅集體回憶,所有嘢都係ride on我哋呢七年發生嘅事,但就以gag為主,無乜特別訊息。以前度橋都會想有啲訊息,後來度完就覺得唔使,都係開心無聊笑為主。」Donald說:「你喺 街問十個人,艾粒開騷你想我哋扮女人,定係正經做一個有內容嘅talk show,我諗十個都會答你係扮女人,今次應該會係一半一半,大約六成係無聊嘢。」

經典現舞台

少爺占與Donald這對拍檔 合作多年,自然有很多難忘moment值得大家回味,這些場口都將會一一呈現在舞台上,如電台節目的經典角色,黃鳳女士、銀河道士,全部都會出現同大家見 面。「以前一啲廣播劇橋段會放上舞台,例如有個角色叫攣豬豬,係我哋扮office入面嘅攣人,Donald會扮銀河道士,仲有古裝劇《大連的子民》,攣 角色同古裝都係以前未做過嘅,今次會活化現身舞台。至於黃鳳女士當然會有,但就未諗到點樣出場。」艾粒拆夥,但有太多經歷、太多畫面二人都不會忘記,例如 二人少有的感性的一面。「最記得係第一次見到少爺占喊!做第一個賣飛騷《龍兄鳳弟》真係好辛苦,壓力好大,第一場做完謝幕時我見到佢喊,係第一次,仲要喊 到缺堤咁,搞到我都眼濕濕。」阿占反而不是太記得這個畫面,他說:「有咩,有喊咩?我最記得反而係去鹿兒島幫TVB拍嘢嘅trip,難忘係走嗰日有得俾我 哋搭早一班機,去東京轉機,我哋計過如果出市區得40分鐘行,都照去,仲記得搭JR到原宿我哋係跑口架,去到裡原宿我哋求其掃咗啲嘢就要走人,趕到呢,但 真係好開心。」

阿占與Donald於訪問當日各帶來了最珍貴5件物品,全部都有段故,記載住艾粒的成長。

01. 《艾粒老爺車》嘅相係我哋童年照,但字就係我哋去鹿兒島幫TVB拍嘢時寫,嗰時我哋仲係TVB嘅寵兒。永遠記得嗰段日子,好開心,本書寫咗好多嘢,同埋無乜錯字口架。

02. 出道以來第一樣隨碟附送嘅產品,嗰時係喺七間唱片舖,買碟會俾個金幣你,扭扭蛋至有。

03. 英皇時期推出嘅第一張碟,記得第一次喺公司見到真係好感動。個packing好靚,仲記得唱片封套嘅衫係何嘉莉幫我哋襯。

04.《萬世巨星》係嗰時寫咗個聖誕special廣播劇,搵嚟好多當時得令嘅歌手聲演,陳曉東、李彩樺、Cookies、鄭中基、Twins等等,係咪難得先。

05.&10. 第一個賣飛舞台劇《龍兄鳳弟》嘅場刊,嗰時啱啱開咗場唔係賣飛嘅show,反應好好,當時唱片公司就話不如投資開一個賣飛show,都戰戰兢兢,未知賣飛能力去到邊,好彩反應都非常好。

06. 我哋第一次做舞台劇《龍兄鳳弟》出嘅tee,點解無阿占嗰件?因為佢嗰款太好賣,剩番我自己呢件,就拎去裱起佢。

07. 呢本係一班熱血fans印嚟送俾我哋嘅《與艾粒一起經歷的零七零八》特集,製作好認真,我諗佢哋總共印咗20本左右啦,09年頭收到,真係好感動。

08. 《東京勁作狀》,係我哋有一年DVD賣得好好,於是第二年就加碼去日本。不過好辛苦,七日裡面5點起身凌晨2點收工,超密集,着封面套衫都辛苦,臭到喊,生化武器咁,因為三十幾度天氣着住件膠衫,你諗吓喇。

09. 第一次嘅《東TOUCH》封面,係拍電影《六樓後座》宣傳期時影嘅,由Wing Sha操刀,影得好靚。

11. 呢本係98年嘅《Amoeba》,係11年前我哋剛出道做DJ,一齊做第一個節目時嘅訪問,嗰時我嘅口頭蟬係「唔係囯?」阿占嘅口頭蟬就係「般若波羅蜜」。a