2009年12月18日 星期五

[娛樂新聞] 彭順拉埋Lynn同城城紀香玩三角

彭順拉埋Lynn同城城紀香玩三角
2009-12-18
熊黛林為送禮物給城城而費思量。
郭富城

【東方日報專訊】郭富城昨日親口證實老闆有意邀請前緋聞女友藤原紀香合作拍攝《風雲III》,兩人有機會再續片緣,城城表示:「老闆 話會搵韓國、日本、大陸最紅嘅女星加入,韓國方面未諗到搵邊個,日本嘅我哋想加入藤原紀香,老闆亦想撮合我們十年後再拍一次,我覺得好好,好開心,畢竟大 家都係朋友,希望藤原紀香加入劇組時,又可以擦出新嘅火花!」

而導演彭氏兄弟的彭順和彭發昨日出席《風雲II》4K數碼放映活動時,被問到紀香參演《風雲III》時,彭順說:「有聽到咁嘅消息,自己主要希望同多啲亞洲演員合作,(城城同紀香合作?)兩個都有好條件,(搵埋熊黛林三人合作?)可能o架,如果佢哋OK!」

另 外,城嫂熊黛林(Lynn)前晚出席公司的聖誕派對時,就自爆聖誕有假放,被問到會否與城城再打邊爐時,她表示未知,並謂仍在構思買甚麼禮物給城城。對於 城城與小美合作開公司培訓新人,Lynn自言已非新人,續說:「同阿Kim(經理人)幾好,我諗我呢世都唔會轉,而且佢哋係搵新人,我都唔係新人。」對於 被城城讚是人才,她隔空多謝,並回敬:「佢係跳舞天才!」