2009年12月18日 星期五

[娛樂新聞] 陳慧琳5萬鑽石年年送

陳慧琳5萬鑽石年年送
2009-12-18
潮媽陳慧琳表示由今年起,以後每年都送一卡鑽石給兒子。
陳慧琳送給鍾珍(圖左)及蝦餃仔(圖右)的禮物。

【東方日報專訊】陳慧琳(Kelly)昨日擔任某珠寶店開幕嘉賓,身上戴有千五萬鑽飾的Kelly心繫愛兒劉昇(蝦餃仔),即場自掏腰包購買一卡鑽石給囝囝作聖誕禮物,並承諾往後每年送贈一粒鑽石直至蝦餃仔娶老婆為止,絕對是廿四孝「潮媽」!

昨 日Kelly身穿低V連身裙及四吋高跟鞋出席金至尊珠寶新店開幕,戴着千五萬鑽飾和一枚十三卡、價值千二萬鑽戒的Kelly貴氣逼人,不過Kelly擔心 表示:「咁大粒鑽戒,搞到我唔敢同人握手,驚啲人會搶走呀!」而港姐陳茵媺和張嘉兒亦同樣佩戴百多萬元的鑽飾示人。Kelly主持剪綵儀式後,即獲金至尊 副董事長、千億新抱徐子淇父親徐傳順送上一條價值萬元的鑽石頸鏈,令Kelly笑逐顏開。

第一份聖誕禮物

雖 然Kelly身上的鑽飾閃耀全場,但她仍不忘選購一粒價值五萬元的一卡鑽石給蝦餃仔,Kelly說:「呢份係我第一份送畀囝囝嘅聖誕禮物,之後每年我都會 送一粒畀佢,送到佢娶老婆為止!(買粒好似手上咁大嘅十三卡?)唔會喇,我驚佢見到粒石咁閃令令咁得意會吞咗落肚!(老公冇份?)老公唔要啦,佢都唔戴鑽 飾嘅!」Kelly同時亦選了一條價值六千八百元寫有「幸福」的金頸鏈給經理人鍾珍,認真有心。

陳茵家藏后冠

另外,陳茵媺和張嘉兒坦言家中最貴重的鑽飾是港姐的后冠,並珍而重之安放在家中夾萬,張嘉兒說:「我好少戴呢啲咁大粒嘅鑽飾,驚男朋友送求婚戒指時有困難!」而陳茵媺則透露,會努力儲錢購買一粒大鑽戒送給母親。

採訪:音樂組