2009年12月17日 星期四

[娛樂新聞] 契仔克勤難逃封殺超無奈

契仔克勤難逃封殺超無奈
2009-12-17
克勤對於公司和無綫未有共識,亦表無奈。
陳志雲就版稅問題進行大反擊。

【東方日報專訊】臨近樂壇頒獎禮,卻爆出無綫與四大唱片公司組成的HKRIA鬧翻事件,雙方就版稅加幅爭拗,據悉無綫不滿版稅加幅驚 人獅子開大口,立即實施「禁播禁唱」新例反擊,封殺四大唱片公司,連累四大唱片旗下歌手如陳奕迅、謝安琪、薛凱琪等爭獎機會大跌,首當其衝成炮灰的正是剛 出新碟的無綫契仔李克勤!

據悉無綫與由四大唱片公司環球、華納、Sony、EMI脫離IFPI而組成的香港音像聯盟(HKRIA)弄至僵 局,被傳拒付版稅,全因不忿版稅加幅驚人,要求高於舊價十倍的加幅,令無綫難以接受,因以往無綫付出合共三百多萬元的版稅予IFPI及HKRIA兩間公司 分帳,若應允今後單付版稅便要花逾千萬元。故施行新政策「禁播禁唱」,並開會商討,若雙方談不攏,將連累其他電台樂壇頒獎禮也遭落重手「刪剪」,只播友好 唱片公司的片段,甚至不作轉播。

新人影響最大

無 綫總經理陳志雲昨日進行大反擊,炮轟無綫拒交版稅遭四大唱片公司封殺的報道是扭曲事實,發放消息的人居心叵測,他指出:「無綫畀開一年版稅,按音樂播放比 例分版稅,呢四間唱片公司單方面終止音樂播放版權合約,明年1月1日生效。同四大唱片公司去傾版權稅,但佢哋嘅增幅好多,倍數過大,佢哋嘅歌曲係有價值, 但唔係咁樣嘅價值比例。版權對TVB咁重要,點會拒絕去交版稅?我哋自己都係靠版權維生,就係因為咁,我睇到呢單新聞有三個字『咁都得!』有小小驚訝。」

他 直言無綫為此不會再播四間唱片公司的歌曲,「禁播禁唱」政策一出他不諱言對歌手構成影響:「人哋唔畀權我哋,我哋唔會播有關音樂,四大公司旗下歌手會受影 響。(咁季選同勁歌頒獎會點安排?)四大公司嘅歌手可以出席頒獎禮,但唔可以唱歌,TVB亦都唔會因為咁而唔頒獎畀佢哋,呢件事對已成名嘅歌手影響無咁 大,但對啲新人就大啲,1月16日係勁歌金曲頒獎禮,TVB咁做唔係因為唔畀版權稅而杯葛佢哋,係尊重知識版權嘅做法。」

向頒獎禮開刀

對 於播映其餘三個頒獎典禮之問題,陳志雲說:「總之喺播映之前仲未達到共識嘅話,HKRIA旗下歌手得獎,就只會播歌手攞獎片段,演唱片段係唔會播,因為我 哋無合法版權嘛,就算無綫會直播叱咤同十大中文金曲頒獎禮,都會用技術上解決,我哋喺現場有主持人,鏡頭咪即刻take番自己個主持,除非電台同 HKRIA解決到個版權問題就另作別論。」

新政策實行,去年在頒獎禮頻獲獎的陳奕迅及謝安琪、李克勤、張敬軒等因屬四大唱片公司之一的環球 也大受影響,另外華納的薛凱琪、方大同;Sony歌手鄭伊健等亦慘成犧牲品,連無綫契仔李克勤剛出新碟也難以谷歌,克勤坦言無可奈何:「歌手都係一粒棋 子,無可奈何跟公司嘅方針去做,但點都好,同無綫嘅友誼在心中。」鄭伊健則表示會向唱片公司了解事件,Sony發言人昨表示各方面正努力溝通。詳情則不便 透露。

至於無綫有意將其他三台舉行的頒獎禮「刪剪」才播出,港台十大中文金曲總監馮偉棠表示:「刪剪應該就唔會,因為一月三十日係直播,而呢個係直播時段,係港台同無綫嘅口頭承諾,所以改動機會唔大,至今我哋都冇收到無綫有新嘅通知。」新城與商台待覆。

文:專案組