2009年9月20日 星期日

[娛樂新聞] 莊思敏兜口兜面踩 o靚模(視頻)




Lavina雙峯一出即時搶盡鏡頭,莊思敏(右)事後指與 o靚模同場令她「着咗火」。



o靚模 Lavina(鍾蕙芝)、 Rainbow(胡心諾)、 Monique(周凱盈)及美味天使陳蕊蕊(柑桔),昨日聯同自稱「翻版蔡少芬」的 Roxanne和「翻版周麗淇」 Suey兩個新 o靚模,在西九龍出席國慶最紅 Fashion Show,莊思敏則以前輩身份擔任 catwalk顧問,並與 Lavina齊穿紅嫁衣壓軸出場。


Lavina和 Monique(右)雖然同樣以背心示人,但效果卻有着天壤之別。



Rainbow(右)和 Monique同是 o靚模出身,不過欠缺後勁,人氣明顯大不如前。





美味天使陳蕊蕊身材有睇頭,難怪獲邀請行騷。



「即時着咗火」
莊思敏在台上應司儀要求指出各 o靚模行騷的好與壞,她指 Rainbow寒背,陳蕊蕊有潛質,及 Lavina比想像中好,但落台後莊思敏卻對記者說:「嚟到現場至知要同 o靚模一齊做,即時着咗火,之前搵我做呢個 job係話教啲新人行 catwalk,嚟到至知係一群 o靚模。」
問莊思敏是否嫌棄 o靚模?她說:「我都講過以佢哋高度行騷好牽強,如果係夏天少女服裝騷仲可以,去到大牌子就唔得囉。」記者指她在台上卻稱讚 Lavina等人,她說:「所以我都有講過四肢健全都可以學 catwalk,但同全面嘅模特兒係兩件事。」
至於被莊思敏稱讚的 Lavina說:「其實我入行日子好短,今次係我第一次行 catwalk,所以心情都好緊張, Jacquelin(莊思敏)好 nice,教完我之後個心定晒。」 Rainbow則謂會接受莊思敏的意見,多留意自己的缺點再予以改善。
採訪、攝影:魯萍