2009年9月20日 星期日

[娛樂新聞] 「你e家叫我做好核突」黎耀祥拒簽無綫換獎(視頻)

「你e家叫我做好核突」黎耀祥拒簽無綫換獎

《巾幗梟雄》收視高、口碑好,男女主角黎耀祥、鄧萃雯順理成章成為視帝視后的大熱人選。祥仔入行 20多年,在無綫第二次做男主角,剛好遇上一部好戲《巾幗梟雄》,天時地利人和的配合,祥仔有充足的鬥心奪取今屆視帝,他昨日出席活動時更否定無綫會送獎給親生仔之說,堅持在這刻都不會簽約,以證明真正實力。



柴九黎耀祥是今年視帝大熱,他昨日帶兒子出席活動。



無綫劇集《巾幗梟雄》的柴九黎耀祥、四奶奶鄧萃雯成為今年視帝視后的大熱,但雯女多次提名視后,卻屢傳因不肯簽約無綫與視后絕緣。在電視圈打滾 20多年,第二次擔正做男主角,當柴九遇上四奶奶,黎耀祥提名視帝,呼聲也相當高,不過黎耀祥同樣不是無綫經理人合約的藝人。



邵美琪真空上陣,她大讚上衣安全又舒服,不用貼膠紙。



「我攞大家都開心」
祥仔昨日到將軍澳出席「健康第壹大獎 2009」頒獎禮,問他對勇奪視帝有否信心時,他說:「 OK,今年我呼聲都高,不過隨緣,有好多因素,大氣候、評審、觀眾因素,我梗係想憑呢套《巾幗梟雄》得獎,暫時都算係我代表作,個角色真係好豐富,我攞大家都開心。」
對於有說不是無綫親生仔,會影響得獎賽果,祥仔說:「一半一半,無綫係一個商業機構,每個都係因素,不過唔係絕對,咁舊年夏生(夏雨)都唔係簽無綫,我都唔係,我都攞男配角,不過第日我唔知,呢刻未係,但我覺得係唔係唔太重要,我有做人嘅方法,我揸住個宗旨做人。」他又續說:「如果你家叫我簽約,我會覺得好核突,我唔鍾意做呢種嘢,亦都唔想,如果唔係戲好,畀個獎你係商業考慮,咁就冇意思喇!」



上屆視后米雪對鄧萃雯奪獎有信心。



米雪撐雯女封后
同場的米雪對於鄧萃雯是今年大熱視后表示支持,但有說無綫為了親生女佘詩曼和楊怡,下月將播映《宮心計》,她說:「又嚟呢啲,公司好公道,舊年我同夏生都唔係簽無綫,我鍾意雯女,佢係好戲之人。」另外,方力申在活動上,對好友側田與長腿新歡在銅鑼灣約會,他笑說:「我都好羨慕佢,識親個個都係靚女,佢係旅遊大使,帶人去澳門玩,又去迪士尼,佢真係好好客,又好豪,我同佢食飯佢都爭畀錢。」
採訪、攝影:楊潔雯