2009年9月1日 星期二

[娛樂新聞] 樂基兒開心笑:我結咗婚(視頻)

【一夜賭城戀大咗之愛是儍得起】結婚是開心事,但藝人總愛收收埋埋,黎明與樂基兒被踢爆秘密在賭城註冊結婚,前日黎明在中環街頭拍電影《火龍》外景,沒有回應結婚一事,而已榮升黎太的樂基兒昨日出席活動時,大方承認婚事,不過她拒絕回答其他問題,稱一向少講私人事。

樂基兒開心笑:我結咗婚



樂基兒昨日與大班小朋友宣傳雪糕月餅,但她不肯談論生育的問題。


被爆成為黎太後現身首個公開活動的 Gaile,昨日在觀塘出席 Haagen-Dazs雪糕月餅活動,心情靚爆的 Gaile雖然以私人生活為由,不欲多談結婚之事,但臉上一副幸福甜蜜的樣子,令人感受到她的快樂。

榮升黎太的樂基兒心情極好,笑容比往日更甜。



樂基兒表示嫁給黎明後,生活沒有太大改變。資料圖片


「唔係睇你哋唔起」
未待記者發問, Gaile主動說:「首先我比較 shock(震驚)關於呢件事,所以有好多問題,我係今日唔會答,因為我有好多嘢未吸收到未 understand到,希望你哋明白,所以有乜問題你哋想問你照問啦。不過我舉手就代表我唔答。」問到黎明是如何求婚? Gaile已經極速舉手,但就補充說:「我同 Leon比較鍾意 keep我哋嘅個人生活,希望你哋明白,唔係睇你哋唔起,如果你哋心裏面叫我黎太我好開心,口嗰度叫我 Gaile得 o架啦。」問她有否被稱呼為阿嫂?雖然她沒有作答,但臉上卻充滿笑意。
至於是否早有計劃結婚、之前向傳媒說謊否認結婚、結婚禮物、戒指等等一切有關的問題, Gaile都是舉手拒答。經再三追問,她說:「其實我冇乜會答 o架啦,因為我淨係答,係!我家係結咗婚嘅人,冇第二啲會答,無論發生咗乜嘢事,會唔會擺酒都唔會答,未到嗰個時間唔會答,到咗我亦未必講。」
不再回應生育

對於成為黎太的心情, Gaile大笑說:「我唔知我心情,我好緊張呀。今日好緊張,我未消化到。」問她工作方面有否受到影響?她說:「呢個問題唔應該問我,應該問我公司。」問到生育問題,她說:「唔答,你摷番我以前嗰啲(回應)咪得囉,我都答咗十幾年咯。」
Gaile表示婚後沒有太大的改變,結婚是秘密,但被別人公告天下,不同於自己親身公開,但現在這些已不再重要。最後她再說:「多謝大家關心,我家係結咗婚,如果熟識我同 Leon嘅人會明白,我哋好少講私人嘢,本來係 keep secret,大家家知道就算囉。」
採訪:魯萍 攝影:陳志嵐
人物誌:中越混血兒本姓黎

樂基兒原名 Lai Gia Ng,與丈夫黎明同姓, Gia是名字。樂基兒一名取自英文 Galie譯音,「樂」則是快樂之意。樂基兒在澳門出生,母親是越南人,姓氏為 Nguyen(阮),父親是中國人。黎父是澳門賭場話事人,後獲美國拉斯維加斯賭城招攬,在樂基兒兩歲那年舉家移民三藩市。 5歲時雙親離異,樂基兒隨母改嫁後,展開寄居生涯。至 15歲時獲攝影師看中,展開模特兒生涯,及後在三藩市完成中學課程, 18歲回港發展,短短數年即成一級名模。