2009年9月15日 星期二

[娛樂新聞] 袁詠儀:影嗰個要打屁股

袁詠儀:影嗰個要打屁股
2009-09-15
袁詠儀
黃伊汶

【東方日報專訊】正當眾星一心一意為慈善,竟發生更衣室偷拍事件,議論紛紛之餘亦搞到人人自危。

袁詠儀



「喺慈善賽搞啲咁嘅嘢,影嗰個人真係要打屁股!不過我都冇聽阿城講過,唔緊要啦,佢一身好肌肉唔怕畀人影。我都有喺女更衣室換過衫,但我背住個窗換,又有助手幫我'住個窗,應該冇事嘅。」

黃伊汶



「我當日有着運動衫同三個骨褲打底,之後先再着賽車手套衫,唔會蝕底。啲人咁做係係犯法嘅,大家都要小心啲,去安全嘅地方先好換,或者好似我咁打埋底先,就完全唔使驚啦!」

陳小春助手



「小春依家喺北京做緊舞台劇,但係相信件事對佢冇影響,因為小春從來都喺酒店換好衫先去車場,唔會喺車場度換衫。」

吳家樂



「其實係有個車手發現嘅,當時更衣室入面有城城同埋兩位車手,其中一個車手入去時見到有相機即刻追出去,但嗰個人已經走咗,都唔知係fans定係狗仔隊。其實我哋同Aaron換衫時已經用單車褲打晒底,最多都係上身冇着衫。」

李珊珊



「發生呢件事之後好驚,我唔敢再喺車場度換衫,就算着住套賽車衫幾熱都好,幾十度都唔喺現場換,我一定喺酒店着住套賽車衫去車場,再由車場返去酒店先換,個身濕晒都唔會除。」