2009年8月13日 星期四

[娛樂新聞] 趙碩之靠害師妹爆 Yumi手緊(視頻)

「援交應該網上搵」
趙碩之靠害師妹爆 Yumi手緊

o靚模新聞層出不窮,近日尹蓁晞( Yumi)與男伴爆房斷正疑似援交,其師姐趙碩之昨日意圖撐 Yumi卻胡言亂語,竟踢爆師妹手緊及男女關係混亂,明幫暗踩。同場的王珈晴( Bibe)則暗示舊愛杜德偉有劈腿之嫌,又透露自分手後要依靠吃安眠藥入睡。




趙碩之昨日在宣傳活動上露腰兼大晒玉腿。


趙碩之師妹尹蓁晞日前被拍得與男伴到時鐘酒店爆房,昨日趙碩之與杜德偉舊愛王珈晴齊到觀塘 apm出席達人夜書市活動時,即被追問師妹爆房一事,穿露腰短裙的她越講越亂,表面力撐實情靠害。
寸師妹做第三者

趙碩之初時說:「 Yumi已經吸取咗教訓,始終係公眾人物,拍拖冇錯嘅。」她指師妹男伴是她們的髮型師,但她一直不知 Yumi跟他拍拖,提到兩人爆房,她又忍不住說:「覺得幾過份,髮型師有女朋友,佢年紀幾大,需要負責任。」對於 Yumi拍拖被指涉援交,趙碩之說:「我唔知援交係乜嘢定義, Yumi叫佢男朋友,不過我都好震驚。」但其後她卻說:「援交唔會搵身邊人埋手,應該網上搵。」
問趙碩之覺得 Yumi為人怎樣時,她故作吞吐說:「可唔可以問過第二條問題?我唔評論。」對於 Yumi自辯因家中有事暫住時鐘酒店,她則說:「應該係男女之間情到濃時嘅解釋。」 Yumi被指有錢收,趙碩之竟大爆其私隱說:「佢都幾手緊 o架,我同戴夢夢有時都冇計,會畀住錢先。」 Yumi為何手緊?趙碩之竟說:「吓?乜話?真的嗎(普通話)?」問趙碩之究竟是想幫 Yumi還是想踩她時,她說:「我想幫佢,但呢件事好唔啱!最緊要男女關係唔好咁亂,太出面啦!」
同場作 cosplay打扮的王珈晴剛與杜德偉分手,她表示近日玩閃避球發洩,又稱近一個月來要靠安眠藥入睡,她說:「因為感情上同工作上都覺得好困擾,我本身係個宅女,以前少出街,家生活唔同咗,都會搵朋友出街。」


Yumi繼爆房斷正後,再被趙碩之大爆手緊及男女關係混亂。



趙碩之(左二)和 Bibe(左一)昨日與 cosplay打扮的模特兒一起宣傳夜書市。



Bibe透露與杜德偉分手後,要靠安眠藥才能入睡。


Bibe談杜德偉眼濕
早前杜德偉被拍得與師妹柏妍安在台北密會, Bibe若有所指地說:「我哋分手原因係大家唔夾,緣份盡咗,據我所知冇第三者,不過有都唔會話畀你知啦,唔想幫人哋做宣傳。」杜德偉傳有第三者,會否有不被重視的感覺? Bibe聞言呆一呆,露出想喊的表情,她說:「我相信我哋一齊時係認真,家都過去式,唔諗拍拖啦,有 feel想寫書。」她指自己中五畢業,又不忘潤鄧麗欣說:「我都會寫錯字,我會小心,搵多啲贊助商唔想翻印。」
採訪:楊潔雯
攝影:陳順禎