2010年1月4日 星期一

[娛樂新聞] 鄭秀文笑任賢齊Size大

鄭秀文笑任賢齊Size大
2010-01-04

Sammi大爆當年拍攝《夏日麼麼茶》時,小齊穿一條極少布的三角褲在沙灘跑,看得她精神為之一振。(攝影/記者:葉靜文)
千嬅也來為Sammi打氣。(攝影/記者:葉靜文)

【明報專訊】鄭秀文(Sammi)前晚第9場演唱會找來曾傳緋聞的任賢齊任嘉賓,Sammi取笑當年與小齊合演電影《夏日麼麼茶》時,小齊穿著布少得不可再少的三角泳褲在沙灘跑,看得她精神為之一振,還笑指小齊「size大」!

趁機宣傳電影拍續集

自 稱乾旱如沙漠的Sammi,前晚請來小齊做嘉賓滋潤一下。她介紹小齊出場時說:「個沙漠又需要愛的滋潤,今晚請來銀幕上的拍檔來和我唱《浪花一朵朵》。」 唱完後,小齊用不純正的廣東話說:「浪花喺邊度?一齊睇浪花好唔好?」被Sammi笑說:「浪花呀!唔係浪瓜,你練來練去廣東話都係咁!我的國語已進步好 多。」

穿少布三角褲沙灘跑

小齊趁機借 Sammi的「沙漠」言論宣傳《夏日麼麼茶》續集,「近排好多人用沙漠來形容你,其實唔啱!應該係沙灘,你的麼麼茶喺沙灘等緊你返嚟!」Sammi說: 「你又喺度宣傳新片,知要開拍《夏日麼麼茶》part 2,但我有個要求,你好似當年咁著條三角褲喺沙灘度跑,睇到我……啇!嘩……精神為之一振,啲布少到無可再少。」小齊想解釋:「泳褲全部都喺馬來西亞買, 唔知點解揀嘅都……」Sammi搶着笑說:「你size大啫……無事呀,我話你個pat pat呀,無話你邊度!」小齊最後笑說:「Sammi鍾意單眼皮,就係我啦!我都算大眼嘅單眼皮。」

千嬅捧場 阿詩Sing撐

前 晚完場前何韻詩上台與Sammi合唱,Sammi恭喜阿詩在商台得獎之餘,又說:「無理由我啲碟賣得咁好我都無獎?」阿詩說:「你唔使呢啲,邊個夠你嚟, 我未見過呢幾年有人賣6萬張,可唔可以過兩招!」Sammi說:「問佢(上帝)啦,唔好驕傲。」前晚捧場的嘉賓還有楊千嬅、林二汶等。

■有片睇﹕http://ol.mingpao.com/entvideo.htm

記者:葉靜文