2010年1月3日 星期日

[娛樂新聞] 祖兒得一獎網民狂插叱咤

祖兒得一獎網民狂插叱咤
2010-01-03
容祖兒連續三年奪得「叱咤樂壇女歌手」金獎,表現風騷。
吳雨:公道自在人心!

【東方日報專訊】每年樂壇頒獎禮賽果總有爭議,「叱咤」頒獎禮前晚曲終人散,但賽果引起不少網民、歌迷抨擊,狂轟不公平,更質疑環球唱片為何成大贏家?容祖兒卻只得一獎。

「09 年度叱咤樂壇流行榜頒獎禮」前晚結束,但賽果卻惹來網友及歌迷的不滿,指控環球成大贏家之外,質疑因商台助理總經理甘菁菁與環球高級副總裁黃劍濤 (Duncan)是夫妻關係,惹來有偏幫之說,而女歌手金獎及銅獎的容祖兒、薛凱琪、男歌手銅獎的方大同以及奪得「我最喜愛的歌曲大獎」《如果我是陳奕 迅》的Mr.,均未能打入叱咤十大歌曲獎,令人費解。

吳雨失望 公道在人心

僅 得女歌手金獎的祖兒前晚出席慶功宴時帶笑說:「即使攞銅獎都執番身彩!」她笑言最擔心穿着的Viktor & Rolf靚裙冇得讓人欣賞,她笑說:「呢件係今年春裝,仲未定價。(攞唔到歌曲獎有冇失望?)唔會,都戥何韻詩、鍾舒漫開心。」對叱咤被傳偏幫環球系歌 手,她說:「睇賽果每個單位都皆大歡喜,唔好諗負面,攞少獎同冇攞獎並唔代表冇付出。」對陳奕迅(Eason)在「傳媒大獎」反超前,目前已擸十一獎在 手,祖兒說:「仲有兩個頒獎禮。」

祖兒、古巨基在頒獎禮上僅得一個獎,有歌迷戥兩人不值,投訴賽果不公平,斥頒獎禮是「黑箱作業」,英皇行 政總裁吳雨說:「我唔相信有咁嘅事,唔會公私不分。」但他承認對賽果有少少失望,他說:「祖兒同基仔過去一年成績咁好,係有目共睹,公道自在人心,祖兒嘅 《搜神記》竟然連歌曲獎都冇。不過,每個頒獎禮有佢嘅機制,不過機制係人為,唔希望有咁嘅事發生!」

甘菁菁:成績好就頒

商 台的甘菁菁則否認賽果不公:「我做咗叱咤六年,每次Eason攞多獎都會話因為我嘅關係,咁對佢好唔公平,舊年佢冇攞大獎就冇人講,Eason喺當今樂壇 成就大家有目共睹,唔需要人幫。」至於環球成大贏家,甘菁菁說:「成績好嘅歌手絕對要頒,唔會因是非而唔頒。」對祖兒、薛凱琪、大同及Mr.奪得歌手及喜 愛歌曲獎,卻未能打入十大惹起質疑,她說:「Check番過往,唔係今年先有呢啲情況,祖兒曾幾何時攞女歌手金獎一樣冇歌入十大,呢個計算機制唔出奇。」

文:音樂組