2010年1月3日 星期日

[娛樂新聞] 吳鎮宇老婆傷腰腳做湊仔公

吳鎮宇老婆傷腰腳做湊仔公
2010-01-03
鎮宇昨日凌晨獲准保釋後,由男友人接載返回西貢寓所。
鎮宇慨嘆藝人是弱勢社群,往往被人搞大件事。

【東方日報專訊】吳鎮宇前晚於九龍城一間麵包舖發生爭執,捲入傷人事件,被警方扣留至凌晨才獲准保釋,由於其妻混亂間跣倒,導致腰及腿軟骨組織受傷,現要臥床休息,鎮宇除了要照顧老婆外,亦要暫做湊仔公。

鎮 宇昨日凌晨一時四十五分獲准保釋後,由男友人接載離開警署返抵西貢寓所,而事件中受傷的太太亦於醫院檢查後返家,其後一直未有外出。休息一晚後,昨日鎮宇 接受本報電話訪問,雖然正受事件困擾,但言談間心情尚算平靜,更有感而發謂:「我覺得藝人真係弱勢社群,往往都畀人搞大件事。」

託律師處理

鎮宇透露太太在事件中傷到腰及腿的軟骨組織,現時上落樓梯都嗌痛,為防病情加深,鎮宇着太太不要胡亂郁動,臥床休息,湊仔責任則落在他身上,由於近日適逢假期,所以鎮宇要待至假期後才能與太太睇跌打。

向 來甚少出街的鎮宇,表示事發當晚只欲帶囝囝出外逛逛,期間太太到了相熟麵包舖幫襯,沒料未幾便聽到爭執聲,鎮宇續說:「太太叫報警,又跣低咗,個男人一堆 粗口,我都未得嚟有時間了解發生咩事,佢畀我感覺有危險性。(話你打佢喎!)佢一路講一路行出門口,我咪拉番佢入嚟囉!對一個普通女人用咁嘅態度,講成半 分鐘粗口,搞到太太都暈暈哋。(對方有冇受傷?)佢有流血。」

鎮宇坦言其新加坡籍太太表示就事件情況,當地絕對有法例管制,奈何兩夫妻不諳本港法律,所以已託律師代為處理。

張家輝力撐

同 是影帝級的張家輝及黃秋生,對於鎮宇成為新聞人物感愕然,家輝笑謂:「我由尋晚搵佢搵到今日都唔覆,佢都幾寸喎!雖然唔清楚案情唔方便畀意見,但以我認識 嘅鎮宇係知道自己做緊乜,唔會不顧一切做一啲不堪設想嘅嘢。」秋生則謂:「件事咁多個版本,叫我點評論,我未慰問佢兩公婆,睇佢呢排都好煩,等過多一排先 啦!」而謝天華則說:「我好愕然,我識嘅鎮宇唔係鍾意郁手嘅人,(你太太如果被撩,你會點做?)保護自己嘅女人係每個男人嘅責任,我都會挺身而出。」

文:影視組