2009年7月25日 星期六

[娛樂新聞] 何超蓮買周柏豪B股

何超蓮買周柏豪B股
2009-07-25
超蓮興奮的表示與偶像周柏豪合照及索取簽名。
超蓮昨日在沒有保鏢的陪伴下,搵兩位好姊妹行書展追星。

【東方日報專訊】剛滿十八歲的賭王女兒何超蓮,昨日非常dry地與兩名好友行書展追星,自稱沒有男友的超蓮,自爆與周柏豪影相及攞簽名,柏豪新書內更有兒時的露股相!相反完全對o靚模的性感寫真沒興趣,真係有異性冇同性!

昨日下午何超蓮與兩名女性好友一同行書展,兩小時行程滿載而歸,超蓮買了大量書籍,當中更包括一本烹飪書《快樂廚房》,似要學煮飯仔。問到她為何沒有保鏢及男友陪伴?她說:「我唔使保鏢啦!我哋三個都冇男朋友。(英國冇男友咩?)呢度冇!」

o靚模寫真冇興趣



超蓮更自爆此行除買書外,更是陪女友人追星,她說:「今日陪朋友去周柏豪新書簽名會,佢仲同我影咗一張合照!(佢知唔知你係邊位,有冇搵番你簽名?)冇,我諗佢唔知我係邊個啦。」

不過大堆書中未有一本o靚模寫真集,她說:「佢哋啲嘢吸引唔到我,我冇反o靚模,不過吸引唔到我呢一層嘅人,我唔會對佢哋反感,佢哋有佢哋嘅存在價值。」

兩層豪宅收租用



超蓮又表示生日收到的兩層豪宅,日前已「睇過樓」,她說:「我係睇過啲相咋。(係咪你嘅dream house?)OK啦!不過唔係要嚟住,我用嚟收租,媽咪幫我搞掂,佢知我今日嚟書展,不過佢話人多唔嚟。」

而周柏豪事後表示:「我未見過超蓮真人,佢好靚好nice,估唔到佢會買我本書,好sweet!」而柏豪的新書內更有一張露股的BB相,相當有噱頭!

文:名人組、專案組