2009年12月17日 星期四

[娛樂新聞] 陳偉霆被G.E.M Blog 爆關係

陳偉霆被G.E.M Blog 爆關係
2009-12-17
Angelababy昨日行街,拒回應William的緋聞。
G.E.M.與William曾傳緋聞,她更自爆與他一起去行街買碟。 (資料圖片)

【東方日報專訊】陳偉霆(William)傳出與緋聞女友Angelababy分手後,近日再傳出他箍煲成功,此期 間,William另一位緋聞女友G.E.M.(鄧紫棋)竟自爆與他雙雙行街買碟,她又不避嫌將William力撐自己新碟的相片放上Blog,二人大晒 「友好」關係!

William與緋聞女友Baby鬧分手後又傳出他箍煲成功,關係變得藕斷絲連。此敏感期間,William竟不避嫌公開力 撐另一位拍戲時傳撻着的緋聞女友G.E.M.,他的「靚仔相」被發現在G.E.M.的網誌上出現,她更寫上「提起大碟,不得不提William先生終於買 了G.E.M.的大碟,看他笑到見牙唔見眼,就知道G.E.M.的音樂一定好聽!」

笑容燦爛

相片中的William的確笑得燦爛,如此這般為G.E.M.的新碟做宣傳,果真夠晒「老友」。

G.E.M.被問到是否與William發展?她即反應極大的澄清說冇可能:「佢當我妹妹咋!我哋未入行已經認識,一直都係好朋友,嗰日大家出席完活動就叫佢買我隻碟支持下,佢先同我一齊行又一城買碟,助手都有去。(佢同Baby分手?)我冇問佢呀,唔知呀。」

Email溝通

對傳出William箍煲成功,他說個「煲」由頭到尾都冇出現過:「傳聞發展得好快,分手到箍煲都喺兩星期內發生。(用Email傳情?)唔係,係溝通啫。」而昨日在港出現的Angelababy則表示與William仍是朋友關係,有關他其他的緋聞則不作回應。

文:專案組