2009年12月20日 星期日

[娛樂新聞] 莊思敏煲劇禁講劇情

莊思敏煲劇禁講劇情
2009-12-20
林莉自言拍拖要有浪漫感覺。
莊思敏表示閒來會同男友一齊煲劇。

【東方日報專訊】莊思敏、林莉、湯寶如、張學潤等前晚出席電影晚會,莊思敏坦言自己是戲癡,有新戲就會睇,被問到屋企會唔會布置成電 影院?她說:「咁又未,但有需要,因為我之前好誇張追劇,不眠不休咁睇。」繼又踢爆男友吳浩康同樣是劇癡,自己煲劇男友不但不會嬲,還會齊齊煲,但就禁止 大家講劇情。

正在物色新公司的莊思敏,表示簽模特兒公司Elite機會較大,被問到城城開公司培訓全能藝人,若簽她會否答應?她說:「佢對我有興趣,我都願意簽。(熊黛林話唔肯簽?)郭富城唱歌跳舞多,我哋做模特兒梗係想簽番模特兒公司。」

林莉拍拖講感覺

同場,擁有五呎十吋高挑身形的林莉,腳踏四吋高跟鞋到場,高人一等,被問到是否對愛情專一,她說:「我依家都冇人追,我諗我係專一,我好老土,唔係現實嘅女仔,我鍾意好浪漫嘅愛情,聖誕節一齊已好開心,緣分同擇偶條件都係講感覺,我都知咁樣唔係咁好。」