2009年12月14日 星期一

[娛樂新聞] 黃伊汶商界發圍唔使封咪

黃伊汶商界發圍唔使封咪
2009-12-13
黃伊汶代理意大利名錶,轉做商界女強人,阿倫大讚她叻女。

【東方日報專訊】Emme前晚以女主人身份出席GALTISCOPIO「童真的木馬」在蘭桂坊舉行的發布派對,邀得校長譚詠麟、周麗淇、謝婷婷、周柏豪、黎瑞恩、鄭融及孫耀威等十多位好友出席。

豪送六位數禮物

身為亞太區行政總監的Emme,身穿米白色露肩裙到場,凸顯女強人本色,她更送贈價值六位數字手錶及水晶木馬鎖匙扣予每位到場的嘉賓,她說:「已經有唔少朋友同我訂購,今次投資七位數,與台灣朋友一齊做,我計過都好快回本,人哋話錢搵錢係啱嘅,應該半年就可以回本!」

問 她是否不唱歌轉做女強人,Emme表示無意封咪,將會灌錄全新國語歌,只是對代理的手錶一見鍾情,她說:「因為佢個宗旨係『快樂不知時日過』,鼓勵大家要 享受每一刻。」校長大讚Emme叻女,不用他傳授生意經:「打發下時間好呀,我都成廿年冇嚟過蘭桂坊啦!」對於好友李克勤缺席四大頒獎禮陪老婆安胎,校長 認為各人做法不同。校長又趁機介紹同行的新人王宗堯,大讚對方:「佢直情係黃曉明、金城武同智勇雙全嘅譚詠麟個混合體啦!」

周麗淇自薦代言

同 場的周麗淇見到校長亦如小歌迷般,兩人合照時,她更緊張得以雙手掩面:「讀書時已經好鍾意佢,最好Emme搵我同校長齊齊做代言,唔收錢都肯。(同校長合 作要錫錫喎。)佢唔介意,我都唔介意o架!」更揚言視校長為揀男友的人辦。至於黎瑞恩亦罕有出席活動,直言現時少見傳媒唔識講嘢,又謂已有兩個小朋友,無 意再生。

文:音樂組