2009年10月4日 星期日

[娛樂新聞] William十七年後娶Baby

紅噹噹的陳偉霆在台上大跳勁舞。
  • 紅噹噹的陳偉霆在台上大跳勁舞。

William十七年後娶Baby

陳偉霆(William)、陳柏宇、方珈悠等前晚出席跳舞比賽,William專誠訂造紅色皮衫褲擔任嘉賓及評判。提到緋聞女友Angelababy想卅 歲才嫁人,William表示今年自己只得廿三歲,就算卅歲亦覺得太早,應該要四、五十歲才結婚。記者笑指Angelababy豈不是要等他十七 年?William即言:「人哋都冇話等我!我偶像郭富城都未結,如果佢結我先諗未遲。」

另 外,昨日William戴上黑超出席《沙田月滿樂安居》錄影拜神,他透露抱病在身:「我面同頸有壓力瘡,可能之前連續拍咗幾套戲,唔夠瞓。(唔靚仔唔開 心?)冇,會好番。(請教Angelababy護膚心得?)佢都有少少瘡。我知佢因為着校服遇到社會上一啲反對聲音,但嗰個反對組織都瓦解咗。我見過佢十 五、六歲校服look,佢依家好啲,當年佢未發育。」