2009年9月2日 星期三

[娛樂新聞] 華仔眼紅合十三度謝罪(視頻)



華仔眼紅合十三度謝罪
2009-09-02
華仔昨日自北京回港,澄清沒有仔女之餘,合十認錯講對唔住!
自京返港的華仔,被半百傳媒追訪,現場十分混亂。

【東方日報專訊】劉德華隱瞞與朱麗倩已婚事實,千年道行一朝喪,連日來橫眉冷對千夫指的華仔,終承受不住沉重壓力,昨日垂頭喪氣返港,眼紅紅三度公開認錯,又親口否認有仔女,但承認曾和喻可欣簽婚書,可憐華仔的「兩度」婚姻大事,都唔見得光!

華仔被踢爆和朱麗倩於08年6月23日已在美國秘密註冊,隱形女友原來一早坐正做華嫂,但曾承諾結婚一定公告歌迷的華仔,沒有言出必行,令誠信徹底破產;事發後,華仔即避走大陸,只在官網承認已婚,並以「遲來的坦白」向歌迷謝罪。

終親口承認已結婚



自 與朱麗倩由馬來西亞返港再上大陸工作,全程封嘴七日的華仔,昨日返港即在機場上演一幕「天王謝罪」,由於有消息指華仔會於下午四時抵港,近百歌迷手持「你 是最好的」、「我們永遠支持你」橫額湧到機場護駕,唱片公司集團董事陳志光親往接機,現場有八個保安加半百傳媒恭迎華仔。

愁眉深鎖的華 仔,在助手陪同下現身機場抵港大堂,他見到傳媒和歌迷即雙手合十,歌迷手挽手築人牆阻記者埋身,一場大混戰後,華仔最終肯停下受訪,問是否很大壓力?華仔 無奈說:「首先我係公眾人物……」霎時激動眼紅:「最近自己講大話行為,令好多人失望,所以要公開同相信我嘅人道歉,希望佢哋可以原諒我,我只可以公開 講,我係結咗婚。」

細路女係家姐個孫



承認 已婚的華仔,卻否認有子女:「我冇細路仔,無論男女都冇,以前到依家都冇,全部都係屋企人、親戚或朋友,佢哋仲細個,畀佢哋過平靜生活。」至於十一歲疑似 女兒,曾在外父的喪禮出現,又被影到與華仔父母飲茶,華仔澄清說:「唔係同一個人,飲茶嗰個係家姐個孫女(即外甥孫)。」由於華仔在官網上暗示接受人工受 孕,但昨日他卻說:「呢件事放心入面,唔想講出來。(成功會唔會講?)到時先算。(譚詠麟話過你兩招?)多謝,多謝,多謝!」

如釋重負鬆一口氣



承認已婚的華仔,終於鬆了一口氣:「一個秘密一路放心裏面咁耐,自己依家可以……點講呢?(如釋重負?)唔係,唔識講。(太太都鬆口氣?)唔好討論咁多。(太太大壓力唔敢出街?)當然會,希望佢好。(最擔心佢?)所有人都擔心,但最擔心佢。」

至於唔公開婚訊是否為保護家人?華仔說:「唔想大家有揣測,要講嘅都講晒,我自己錯係應該,其他人唔應該。(被插講大話有冇唔開心?)唔開心,喺嚟緊日子會做好啲。(帶太太出席歌迷聚會?)冇諗過,未知。」

對 陳年舊愛喻可欣借勢發功,會否覺得她出風頭?華仔神情嚴肅說:「唔好再討論咁多,我衷心、衷心同相信我嘅人講對唔住!對唔住!(當年你同喻可欣簽過婚 書?)係有。(怕唔怕佢攞出嚟?)冇所謂。(有冇後悔?)唔想再講。」此時助手即拉走他,記者追問:「冇兌現承諾對喻可欣唔公平?」華仔即時封嘴,至於黎 明和楊千嬅亦被爆已婚,華仔合十回應即上車直返加多利山家。

記者又致電華仔唱片公司總裁余先生,問及如何拆解今次危機?他說公司會盡快同華仔傾如何面對,暫時冇諗過開記者會,華仔在機場已交代一次,重點已經講咗。」

文:音樂組