2009年8月11日 星期二

[娛樂新聞] Yumi認與男友公園親熱(視頻)




Yumi雖然被指援交,不過無損寫真大賣心情,她和 Melody更作狀錫老闆林建名。


尹蓁晞( Yumi)和師妹陳若嵐( Melody)早前一同推出寫真集,他們表示銷量有 3萬本,因此昨日在銅鑼灣舉行祝捷會,老闆林建名亦有到場。不過近日有報道指 Yumi涉援交,更被拍到和不同男子出入,還與其中一人出入時鐘酒店,對此 Yumi表示:「喺公園親熱嗰個係我男朋友,我畀錢佢因為之前佢幫我買嘢,唔係佢畀錢我。至於出入酒店,係因為嗰排我屋企有事,唔可以返屋企。」至於被影到和另一男子出入村屋, Yumi稱對方是前男友,當日只是執拾私人物品離開。
不過轉頭 Yumi又表示和男友早幾日已經分手,對方是髮型師,雙方只拍了約兩個月拖, Yumi稱:「俾人屈梗係唔開心,連老闆都有叫我交代。經過呢件事,知道自己係公眾人物,唔會再喺公園親熱,總之我唔接受援交。」而林建名表示會查明,若屬實會懲罰,他並叮囑 Yumi不要再在公開場合有親密舉動。
採訪:卓寶花
攝影:彭琮然