2009年8月6日 星期四

[娛樂新聞] 楊崢同o靚模劃清界線(視頻)

陳嘉容甩底冇眼睇
楊崢夥 o靚模行騷劃清界線

楊崢、 Jocelyn昨日與 o靚模周秀娜及 A.Lin一齊行騷,名單上本有陳嘉容的名字但不見其影蹤,大會解釋她以不想穿短褲為由拒絕出席。楊崢表示對近日 o靚模的報道感到沉悶,叫她提點後輩時又說:「我唔係 o靚模前輩,我係 model。」言語間與 o靚模劃清界線。



左起:周秀娜、 A.Lin、楊崢以及 Jocelyn昨日齊齊行騷,陳嘉容則臨時取消亮相。


近日 o靚模大出風頭,有指 o靚模割價接 job,令一眾模特兒的工作受影響。身為資深模特兒的楊崢昨日與周秀娜、 A.Lin於尖沙嘴出席花生騷,大會的名單及海報均印有陳嘉容名字,但未見她出席,未知是否不想與 o靚模同場,不過大會解釋陳嘉容兩日前以不想穿短褲為理由而拒絕出席。問楊崢會否覺得陳嘉容不夠專業?她說:「唔批評人哋做嘅事,係咪誤傳咋。」

「吓,我唔係 o靚模」

周秀娜暫時收起性感,穿上背心短褲出席花生騷。


楊崢在場與兩位 o靚模有傾談,不過她覺得有關話題十分沉悶,她說:「乜嘢人出 function都係講呢個話題,佢哋好靚好 sweet、身材又好,大家唔好有針對性,我哋冇衝突,唔會搶 job。」當記者問到楊崢對一眾 o靚模有何提點?她笑一笑說:「吓,我唔係 o靚模前輩,我係 model。」
問到周秀娜會否覺得陳嘉容不想與 o靚模同場?她說:「我冇諗太多,佢有自己原因。」她又表示沒有看過何超儀指 o靚模是雞的報道。對於有指她為父還債要擔起養家重擔,周秀娜透露哥哥及弟弟都有份養家,對於父親欠債一事她不想回答,她說:「過咗去啦,家生活幾好。」

A.Lin認影床照

A.Lin於活動上否認在 blog中以粗口鬧母校。


此外, A.Lin被踢爆於 blog爆粗鬧母校,又被刊登與男友親密照,她解釋:「個網我兩年冇用啦,我冇用粗口,啲相係同前男友喺床上影,全部有着衫。」
陳嘉容昨日接受電話訪問,否認不屑和 o靚模同場,她說:「梗係唔會啦,唔關佢哋事。主要係因為公司接 job時,對方講咗係一單 charity event,但後來又話要全部着 tube top、熱褲,我覺得好奇怪囉,公司認為唔適合咪唔做囉。」
採訪:王連連
攝影:陳順禎、彭琮然