2009年8月8日 星期六

[娛樂新聞] Freeze狂插Lavina人窮冇骨氣(視頻)

馮仁昭四圍超
遭 Freeze狂插人窮冇骨氣  Lavina:唔使可憐我




Lavina以《義勇群英:毒蛇危機》中男爵夫人嘅造型示人,仲大擺有型甫士。


擁有 34E巨咪嘅 o靚模鍾蕙芝( Lavina)前晚到九展出席新片《義勇群英:毒蛇風暴》( G.I. Joe: The Rise of Cobra)首映禮,大騷巨咪,搶盡同場女星風頭,連導演葉念琛一見佢埋身都匆匆彈開,搞到 Lavina好尷尬。
Freeze 嘅石詠莉( Suki)同陳樂榣前晚借朋友、衣架大王之子劉德俊( William)之名,踩多 Lavina兩腳。其實 Freeze出道時咪又係靠性感賣肉兼出位言論而上位。早前 William被拍得與 Lavina約會,所以 Suki一到場即滔滔不絕咁話:「 William好唔開心畀女玩,個女仔大家都知係邊個,覺得佢好卑鄙同乞人憎,為咗見報出賣朋友,討厭呢個女人,應該收斂吓。初初新聞見佢都覺得佢好慘,因為佢家貧。其實男歡女愛都好平常,今次係女方做主動,就算唔係有錢人都要有骨氣,攞父母嚟講就過火咗,總之唔會同佢合作,搶人男友亦都唔好。」


場地老闆胡文新對性感撐場嘅 Lavina好受落,兩人有傾有講。



Freeze前晚三缺一出席首映禮,石詠莉(左)同陳樂榣齊心聲討 Lavina。


胡文新嗒糖

憑 34E驕人身材而成功上位嘅 Lavina談吐大方得體。


至於被數落嘅 Lavina面對傳媒時就大方應對,贏盡風度,難怪連場地老闆胡文新都同佢傾到雞啄唔斷。對於 Freeze嘅言論, Lavina就話:「我唔覺得自己可憐,自己都唔想騷擾到家人。其實香港有好多單親家庭,六成人都係住公屋,大家唔使可憐我,每個人出身背景都有一個古仔,自己都有少少唔開心。但誤會總會發生,希望佢留意我多啲,了解咗先再評論,我行得正企得正,對得住自己、對得住天同地,對得住自己咪得。」佢重申同 William只認識一星期,知男方有女朋友後佢都冇接觸嘞。