2009年8月6日 星期四

[娛樂新聞] 周秀娜熱褲行騷辣火頭

周秀娜熱褲行騷辣火頭
2009-08-06
周秀娜出席Johnnie Walker活動時逐點反駁戴夢夢對她的批評。
有指陳嘉容拒絕着熱褲行騷。 (資料圖片)

【東方日報專訊】o靚模周秀娜(Chrissie)無懼被圍剿,言論一日比一日激!昨日她原定跟陳嘉容(Eunis)同場行騷,但 Eunis因拒絕穿熱褲示人甩底,Chrissie大唱反調說:「我覺得着熱褲OK!」而對於戴夢夢嘲她博見報,她竟寸爆的叫戴夢夢問報館主編如何安排版 位,態度極度挑釁!

昨日Chrissie、A. Lin、名模楊崢及Jocelyn出席「藝術.品味」旅行箱展覽活動,並齊齊以熱褲上陣行騷。原定會出席的Eunis臨時缺陣,大會表示她不想穿熱褲示 人,以免影響形象。其後記者致電Eunis了解,她表示:「事先大會話係慈善活動,點知活動前一晚佢哋打畀我,要求我着熱褲、貼身衫,公司覺得好奇怪、無 理,所以最後決定唔去。」她又指未有嫌棄與o靚模同場,但她坦言為大會的言論而感到不開心。

兄弟同養家



對 於Eunis拒絕穿熱褲行騷,Chrissie表示:「每個人都有自己諗法,我唔可以代表佢。我覺得着熱褲OKo架!我平時成日着。」至於有傳 Chrissie父母生意失敗,要由她孭起一頭家,她就表示三名兄弟亦有工作養家:「父母冇做嘢,我哋四個一齊擔家。」但她就拒絕回應是否還有欠債和財務 問題。

此外,同場的楊崢被問到對o靚模行騷評價如何?她即表現抗拒說:「今次純粹拉住個篋行吓show,又唔係high fashion,佢哋應該應付到嘅!」

事業剛起步



另 邊廂,Chrissie前晚與三名師妹及莊思敏等出席Johnnie Walker活動。對於早前被抨擊不應做大眾性幻想對象,Chrissie說:「我只係一個小小女子,好難控制全世界嘅想法。」談到戴夢夢嘲她博見報 時,Chrissie更句句有骨說:「我唔係各大報館嘅主編,決定落邊個版位要戴小姐問番佢哋。」Chrissie強調事業剛起步,又揚言不會收斂言論, 反而多謝戴夢夢等人幫她宣傳。

文:名人組