2009年8月23日 星期日

[娛樂新聞] 周秀娜趙碩之焗合照面左左

周秀娜趙碩之焗合照面左左
2009-08-23
周秀娜與趙碩之大方合照,但二人卻面左左。
小肥跟冼色麗穿上禮服拍戲。

【東方日報專訊】周秀娜前晚與趙碩之(Wylie)狹路相逢,之前喪插周秀娜寫真教壞人的Wylie,前晚竟谷胸示人搶晒鏡,盛傳因多口四處惹火頭而要被雪藏的她,透過傳媒表示想向周秀娜Say Hi,又謂要向對方學談吐,前後變化之大,令周秀娜也被嚇窒。

周秀娜、Wylie、陳偉霆跟周柏豪等前晚齊集九龍城某酒樓,為邱禮濤執導的新片《死神傻了》開工。「死敵」周秀娜與Wylie雖應傳媒要求合照,但全程面左左,擺明互相唔妥。

見面唔尷尬



周 秀娜與Wylie合照時窒步,她笑笑口解釋說:「我成日都重心唔穩o架啦,(佢衰多口被雪藏?)係咩?唔知呀,佢發表個人意見啫,(私底下冇偈傾?)見面 都唔尷尬嘅,但我同佢都冇對手戲。(佢話完你sexy,自己又谷胸?)戲服係劇情需要。(佢話要慎言,要跟你學談吐,又想同你傾偈。)我都係學習中,冇資 格教人,雖然我唔識講嘢,但樂意做聆聽者。」

被嘲懵盛盛



盛傳被雪的Wylie說:「我問公司,答案模棱兩可,但我冇聽林生(林建名 親口咁講,我希望學識慎言,經理人話我要時間冷靜吓,暫時嘅工作就係學嘢,咁啱我之前報咗好多course充實自己。我講嘢亂七八糟,好想學周秀娜談 吐。(會否向周秀娜、Yumi道歉?)成件事係誤會、誇大,(Yumi被你攻擊到想自殺喎!)應該唔係,你唔信我,都信Yumi為人,佢切菜切親啫。」

另外,戴夢夢昨日偕師妹Melody出席奧海城的台灣賑災活動。對於Wylie及Yumi遭公司「雪藏」,戴夢夢說已和兩人聯絡,自言跟Wylie較熟的她指覺得對方經常「懵吓懵吓」,提議對方趁休息的時間進修語言課程。