2009年7月29日 星期三

[娛樂新聞] Janice Man升呢疏遠 Baby(視頻)



書展期間, o靚模熱浪席捲全城。元祖級的 Angelababy要火拼大批對手,另一元祖 o靚模女神 Janice Man則成為黎明新寵做「模 art」。 Janice Man昨日升呢後首度出巡,風頭依然,談到好姊妹 Baby,她不諱言因工作關係,兩人已少了聯絡。


仍舊會專注模特兒工作的 Janice Man,下月會為 b+ab行騷。

由 o靚模跳升「模 art」的黎明( Leon)新寵文詠珊( Janice Man),昨日在銅鑼灣出席 Starbucks夏日飲品推介。今次是她加盟新公司後首個公開活動,公司全體上下不敢怠慢, Janice Man在同事、形象指導和保安等陪同下浩浩蕩蕩進場,更有半百名 fans吶喊支持, Janice Man又即場踩單車。


Angelababy(右)和 Janice Man初出道時老友鬼鬼,原來現在已很少聯絡。資料圖片




Janice Man昨日轉公司後首度出席活動,在銅鑼灣踩單車賣凍飲。




眾 fans在鬧市為 Janice Man打氣。

買齊 o靚模寫真
對於被黎明視為新寵「模 art」, Janice Man笑說:「唔好咁講, Leon每個人都會錫,我都覺得唔應該只係做模特兒,希望有多啲發展空間,試多啲唔同工作,所以會以 modeling同拍戲為主。」繼早前現身黎明個唱後, Janice Man會冧莊做下月 Leon廣州演唱會的嘉賓。
近期 o靚模寫真熱爆全城,已「升呢」的 Janice Man今次並沒出書,她也表示暫未看過 o靚模的寫真,她說:「我本本寫真都好想睇,所以專登叫朋友幫我買齊晒,但家仲未收到,不過我覺得各有特色。」她也稱因工作關係,與好姊妹楊穎( Angelababy)少了聯絡,但相信 Angelababy會預留一本寫真送她。
重工作輕戀情

Janice Man和 Angelababy可說是一手引爆 o靚模潮的始祖, Janice Man笑說:「稱號係人哋畀,我只係 focus喺工作度,做好自己本份。我覺得乜嘢稱號都冇所謂,最緊要人哋認同。」有指她簽下 10年賣身契,以及要將戀情低調,她對此說:「呢啲係傳聞,不過我暫時以工作為先,專心工作。」復出後工作多多的她,下月初又為時裝品牌 b+ab行天橋。
採訪: Grace Ho
攝影: Chen Wai On