2009年7月30日 星期四

[娛樂新聞] Angelababy推DVD寫真賺到盡(視頻)

擲萬元嘆葡菜慶功
Baby推 DVD寫真再斬四両

書展終於告一段落,元祖級 o靚模 Angelababy(楊穎)的簽名寫真在拍賣網炒上兩、三倍價錢, Baby為慶祝寫真大賣,前晚花萬元設宴慶功,她透露稍後會再推出 DVD精裝版寫真,繼續在 fans銀包攞錢。




Baby自掏腰包宴請攝影師、經理人 Kim(左二)、張詠恩(右一)等,大啖葡國菜慶功。


在寫真大戰中成功捍衞其 o靚界女神地位的 Angelababy前晚自掏腰包,請一眾工作人員在灣仔吃葡國菜慶功,大啖葡式燒羊髀、黑毛豬火腿等,花費上萬元。 Baby設宴答謝經理人 Kim、寫真攝影師 CK、美指等, Baby說:「今晚係冇 budget嘅,任點任食,好感謝所有工作人員幫忙。」



寫真集在書展大收旺場, Baby當然飲得杯落,開香檳慶祝。



20歲的 Angelababy在巴黎取景的寫真集,賣性感潮味。




附海報及簽名《 Miss Angelababy》寫真集,網上炒賣至 400元,是$128原價的三倍。

簽名炒高三倍
Baby的寫真《 Miss Angelababy》簽名版,近日在雅虎拍賣網上有人炒賣,原價$128被炒至$ 400,她說:「我都知道,有上 yahoo睇過,簽咗名嘅賣$400,我都認得賣嗰個 fans,佢仲放埋同我嘅合照上去。」 Fans攞簽名卻放上網炒賣,會否感到失望?她說:「唔會,因為佢係買咗兩本,同埋佢有自己嘅權利。」 Baby更謂有 fans叫她戴手套簽名,再用密封袋珍藏寫真,令她非常感動兼難忘。
有指 Baby自稱賣出超過 2萬本寫真是篤數,她說:「我冇篤數,呢啲都係發行畀我嘅數,我對自己有信心。不過,呢啲都係數字遊戲,我遲啲仲會出精裝版,有埋 DVD。」
男友力撐心甜

Baby男友陳偉霆( William)為撐她,早前不惜亂噏指 Baby高過吳彥祖,她聞言甜笑說:「我有睇到,好好笑,我都晒頭,我有打畀 William。」提到鄭融被胸襲,外間歸咎於近期的 o靚模賣肉風, Baby不認同說:「唔會,係嘅話,都非禮 o靚模啦,最緊要大家自己小心。」
採訪:羅慧敏
攝影:陳志嵐